Rūbai internetu

rubai internetuDaugelį žmonių domina rūbai internetu, tačiau ne visi tinkamai įvertina visus el. prekybos niuansus. Kai kurie vartotojais vis dar su baimę žiūri į apsipirkinėjimą nuotoliniu būdu, tačiau tai tik yra be reikalo sureikšminamas dalykas – net ir įsigijus netinkamo dydžio rūbus, juos lengvai galima pasikeisti kitais. Reikėtų pabrėžti tai, kad el. prekyboje reikalavimai pardavėjams yra tokie patys kaip ir tiems, kurie prekiauja prekybos centruose ar kitose fizinėse vietose.

Nesuklyskite manydami, kad internetu užsisakyti drabužius yra neverta dėl kainų – iš kažkur yra atsiradęs mitas, kad pardavėjai internete parduoda brangiau. Viskas kaip tik yra priešingai, nes el. parduotuvės prekių antkainius sumažina maksimaliai, o tai reiškia, kad tuos drabužius, kuriuos randate prekybos centruose, internete nusipirktumėte daug pigiau. Rūbai internetu ir yra pardavinėjami su vienu pagrindinių privalumu dėl kainos – ji čia be abejo yra mažiausia.

Kas liečia baimę apsipirkti internetu, nereikėtų pamiršti, kad kiekvienas pirkėjas gali pasinaudoti savo teisėmis. Visoje Europoje yra taikomos tos pačios sąlygos, todėl nesvarbu ar prekiaujama turguje ar internete – kiekvienas pirkėjas turi žinoti kada yra teisus. Jeigu jūsų įsigyti drabužiai būtų per maži t.y. gavus juos, paaiškėtų, kad jie per maži ar per dideli, jūs galite atlikti keitimą. Keitimo procedūras nustato patys pardavėjai, todėl prieš siųsdami rūbus atgal, pirmiausia apžvelkite visą nustatomą tvarką bei išlaidų padengimą.

Taip, jeigu rūbai jums neįtiko, pardavėjas gali reikalauti, jog būtų padengiamos su pristatymu susijusios išlaidos. Tai reiškia, kad pardavėjui vėl teks atgal siųsti jūsų pasirinktus rūbus, na ne tuos pačius, bet pakeistus. Jam atsiras išlaidos dėl pristatymo, tad turėkite galvoje, kad tikriausiai jums teks tas išlaidas padengti.

Perkant internetu, siūlytume sužinoti visas esančias taisykles dėl garantijos bei pinigų atgavimo. Kiekvienam pardavėjui būtina laikytis įstatymų, o pirkėjams galioja lygiai tas pats. Jeigu gauta prekė nepatiko, ją galite grąžinti pardavėjui. Tada galite prašyti, kad ji būtų pakeičiama arba prašyti pinigų grąžinimo. Su brokuotomis bei nekokybiškomis prekėmis taip pat yra nustatyta tvarka, tad viską turite žinoti dar prieš apsiperkant.